Σε βλέπω στο φλυτζάνι μου!





Σε βλέπω στο φλυτζάνι μου
και πίνωντας σε πίνω
μα σαν τελειώσει ο καφές
στο σίγμα σου θα μείνω!!!


Ότι είχα επιστρέψει στο σπίτι και η κούπα με τον ελληνικό καφέ που είχα πιει χθες νωρίς το βραδάκι, βρισκόταν στον νεροχύτη. Ανοίγοντας το παράθυρο να αεριστεί ο χώρος της κουζίνας, η ματιά μου εντελώς μηχανικά πέφτει στον νεροχύτη με την σκέψη ότι θα έπρεπε να πλύνω αμέσως 2 πιατάκια, 1 φραπεδοποτήρι και την κούπα μου. "Ώπα! Τι έχουμε εδώ;" σκέφτηκα και ξαφνιάστηκα από αυτό που έβλεπα! Στην κούπα μου ο καφές είχε σχηματίσει ένα μοναδικά καλλιτεχνικό και περίτεχνο "Σ". Εγώ τώρα τι να προβλέψω που καφετζού δεν είμαι; Αυτόματα το μυαλό μου σε ένα "Σ" πήγε... Μα και το σχήμα του γράμματος ήταν τόσο περίτεχνο που ακόμη και χέρι στη μέσα μεριά της κούπας θα ήταν αδύνατο να σχηματίσει! Ειλικρινά δεν έχω λόγια να δώσω την περιγραφή, πιστεύω ότι η εικόνα και μόνο μιλά από μόνη της!