31. Μ' αγαπάς! Σ' αγαπώ;




Αγαπουλίτσα μου γεια σου.
Δεν σου έγραψα τόσο καιρό, γιατί δεν είχα χρόνο ούτε και για ύπνο. Αφού να φανταστείς δεν έχω τηλεφωνήσει ακόμη και τους γονείς μου από τότε που έφυγα.
Καλά, έχεις γράψει στην καρδούλα σου, την ημερομηνία, από εκείνο το βράδυ; Αυτή η ημερομηνία δεν λέει τίποτα. Όταν ξανάρθω και βρεθούμε πάλι μόνοι μας να δεις τι θα γίνει και τι θα σου κάνω! Όσο για τον φόβο που είχα για τον Γιάννη και τα άλλα, μην στεναχωριέσαι, ένα φιλί σου κι ένα μασάζ στη πλάτη με τα νύχια και κάνα δυο φιλάκια στα αυτιά και να μου πιπηλήσεις τους λοβούς και θα πάμε για τρελίτσες και για να κάνουμε τους μελλοντικούς ΛΟΚΑΤΖΙΔΕΣ. Χα, χα, χα! ΔΕΝ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΑΙ! Απόρω ακόμα πω ςθυμάσαι τόσα πολλά απ’ τις διακοπές μας και δεν μιλάω τόσο για τις φάσεις, τόσο όσο για τα λόγια που ανταλλάζαμε.
Και τώρα κάτι που ίσως σε δυσαρεστήσει, αλλά πρέπει να σου γράψω. Μου γράφεις να παραδεχτώ πως σ’ αγαπώ. Λοιπόν, έλεγα κάποτε πολύ εύκολα το «σ’ αγαπώ» χωρίς να το νοιώθω κι έβγαινα πάντα χαμένος. Μια φορά το είπα και το ένοιωθα. Και επειδή κατάλαβα ότι είναι πολύ σοβαρή και βαθυάς σημασίας λέξη, αργώ πολύ να την πω. Είναι πολύ νωρίς ακόμα για να το παραδεχτώ, αφού ο χωρισμός μου με την Τόνια είναι πολύ φρέσκος.
Ας περάσει λίγος καιρός μαζί, να ξεκαθαρίσουμε τα αισθήματά μας, να δούμε τι θα κάνουμε κι ύστερα βλέπουμε.
Μωράκι τώρα πρέπει να σε αφήσω, γιατί έχω δουλειές να κάνω. Σου αφιερώνω όλες τις μπαλάντες των SCORPIONS μιας κι ο ΚΨΜτζής εδώ είναι φανατικός και έχει όλα τα τραγούδια τους.

(Φιλάκια)² + (Φιλάκια)² = (Κοκκινίλες στα χειλάκια)








******************

Always Somewhere
Arrive at seven the place feels good
No time to call you today
Encores till eleven then chinese food
Back to the hotel again

I call your number the line aint free
I like to tell you come to me
A night without you seems like a lost dream
Love I cant tell you how I feel

Always somewhere
Miss you where Ive been
Ill be back to love you again

Another morning another place
The only day off is far away
But every city has seen me in the end
And brings me to you again

Always somewhere
Miss you where Ive been
Ill be back to love you again





Κεφάλαιο 32