Έρωτας στα σύννεφα


..... - Μην λες ευχαριστώ. Πάρε ότι σου δίνω γιατί το αξίζεις. Και εμένα μου αρκούν αυτά που μου δίνεις, γιατί είναι κομμάτια από τον εαυτό σου.
- Τ’ αξίζω; Μα πώς; Και όλα αυτά που έμειναν πίσω μου;
- Είναι όμως μέσα στην καρδιά σου. Δέξου μόνο αυτό, και μένα άφησε με να σ’ αγαπώ, γιατί είσαι ότι πιο όμορφο έχω.
- Τέλος πάντων. Ας μη σκέφτομαι τίποτα τώρα. Τώρα είσαι μόνο εσύ. Μόνο εσύ και εγώ.
- Κάτι ξέχασες. Εσύ, εγώ και η αγάπη ΜΑΣ. Άλλωστε είναι καλοκαίρι. Το καλοκαίρι της ζωής μας. Και ο ήλιος είναι συνέχεια από πάνω μας.  ....

.... - Η ελευθερία είναι μέσα μας μικρό μου. Σημασία έχει ότι κάποια στιγμή την είδες. Κι έτσι όπου κι αν βρίσκεσαι θα μπορείς να σέβεσαι περισσότερο τον εαυτό σου, ακριβώς επειδή τον άφησες να νιώσει έτσι.
- Ίσως το συνηθίσω. Το χειρότερο είναι που μ’ έμαθες να κάνω όνειρα. Εσύ μ’ έφτιαξες για να είμαστε μαζί. Μ’ έφτιαξες όμορφο, γελαστό, εγκάρδιο, γεμάτο ζωή. Μ’ έκανες καλύτερο. Κι όλα αυτά θα χαθούν.
- Τίποτα δεν θα χαθεί. Γιατί όλα τα είχες. Αλλά δεν τα έβλεπες. Και χαίρομαι που βοήθησα να τα δεις. Αυτά άλλωστε με φέρανε κοντά σου.
- Τα όνειρα ήσουν εσύ. Ναι. Θα ξαναγυρίσω εκεί που με βρήκες. Θα έχω περισσότερη σοφία, περισσότερη ωριμότητα. Θα λείπουν μόνο τα όνειρα και οι ελπίδες για τον δικό μας κόσμο. ....


Πολλές φορές σκέφτομαι ότι η ιστορία μου δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο ή κάτι το σημαντικό, όμως έρχονται οι στιγμές που κάποιοι blog-φίλοι μου, μου αποδεικνύουν και μου υπενθυμίζουν πως η ιστορία μου μέσα στην απλότητα και καθημερινότητα της, κρύβει μιαν αγάπη που πολλές φορές αποτελεί έμπνευση. Έτσι λοιπόν η "Έτσι Απλά" Μαρία έκανε μια όμορφη ανάρτηση από ένα βιβλιαράκι που όλο το κείμενο του είναι σαν να κρύβει την ιστορία της Μαρίνας και του Στράτου. Διαβάστε όλο το κείμενο ε δ ώ.


Μαρία σ'ευχαριστώ!




=================================




Και μιας και οι εμπνεύσεις ανάμεσα στους blog-φίλους επιβραβεύονται, θα ήθελα κι εγώ να το χαρίσω και να το αφιερώσω:

1. Στην Μαρία του "Έτσι Απλά"
2. Στην Σουζάνα του "Ίρις"
3. Στον dim_juanegro του "Φτου & Βγαίνω"
4. Στον Γιώργο του "ab-see" &
5. Στον Λάκη Φουρουκλά με το ομώνυμο blog του.

Όλοι σας λίγο-πολύ μου δώσατε και μου δίνετε εικόνες που είχα ξεχασμένες και που πολλές φορές αυτές αποτελούν την έμπνευση για να γράψω κάτι καινούριο. Βέβαια όχι στην συχνότητα που άρχισα να γράφω την ιστορία και να παραθέτω τα κεφάλαια. Σας ευχαριστώ που η δική μου ιστορία κάτι σας θυμίζει, κάτι σας εμπνέει και που με την συμμετοχή σας με κάνετε καλύτερη κάθε φορά.

Θα ήθελα να ξεχωρίσω πολλούς ακόμη blog-φίλους μου, αλλά αυτό θα το κάνω άλλη φορά κι όταν θα υπάρχει μεγαλύτερο blog-δέσιμο μεταξύ μας.

Σας ευχαριστώ!

11 comments:

George είπε...

την ιστορία της Μαρίνας και του Στράτου....
Την ιστορία της ζωής μου κρύβει Μαρία μου.
Και όπως η δική μου ιστορία έτσι και η δική σου είναι τόσο μα τόσο σημαντικές!
Την πιό ζεστή καλημέρα μου.

SummerDream είπε...

Και που μέσα από αυτή την ιστορία αναδείχθηκε ίσως ο καλύτερος εαυτός μας!

Καλημέρα κι από εμένα! :D

LAMBROS είπε...

Καλημέρα Summer dream !!!
Αν θέλεις πέρασε από τον ψαρότοπο να παράλαβεις κάτι που έχω για σένα ...
Φιλιά

SummerDream είπε...

Σ'ευχαριστώ για την έκπληξη! Ούτε που φανταζόμουν μια τέτοια αναγνώριση! :D

mariw είπε...

Μάλλον επειδή η ιστορία σου είναι τόσο καθημερινή και ανθρώπινη μας άγγιξε τόσο. Βλέπουμε κάτι από μια δική μας ιστορία εκεί. Άρα η ιστορία σου είναι και ιστορία μας. Απλά για ότι δεν βρίσκαμε λέξεις να το ντύσουμε το έκανες εσύ….

George είπε...

Σας παρακαλώ να περάσετε από το Blog μου και να παραλάβετε το βραβείο σας.
Ένδυμα βραδινό απαιτείται.

SummerDream είπε...

Σας ευχαριστώ για την πρόσκληση! Ήταν μια ακόμη όμορφη έκπληξη!

lakis είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ. Με έκανες και ξύπνησα μ' ένα πλατύ χαμόγελο. Απολογούμαι για τις συνεχείς απουσίες, αλλά τώρα που γράφω δεν γίνετ' αλλιώς. Σε δυο βδομάδες, ωστόσο, τα πράγματα θα επιστρέψουν στους ίδιους γνώριμους ρυθμούς. Όμορφο πολύ το κείμενο. Μέρα καλή

SummerDream είπε...

Xαίρομαι που σε ξεσήκωσα! Δεν χρειάζεται να απολογείσαι για τίποτε. Η έμπνευση υπερέχει και γνωρίζουμε όλοι μας ότι πάντα κάτι καλό βγάζεις! Αναμένουμε λοιπόν!

dim juanegro είπε...

καλημέρα...
ένα καλοκαιρινό όνειρο
φωτεινό σαν τις κρυψώνες κάτω από τις γέφυρες
ξέρεις, εκεί που κρύβονται ήσυχα
πουλιά
και κορμιά

Σε ευχαριστώ για το όνειρο για το ότι μοιράζεσαι τις λέξεις και τις νότες μου με την ψυχή σου και με την σελίδα σου.

Σε ευχαριστώ για την επιβράβευση.

Τα έγχορδα που ακούω είναι μαγεία. :)

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Σ΄ ευχαριστώ πάρα πολύ... να ΄σαι καλά και να γράφεις πάντα το ίδιο όμορφα και ζωντανά. :D