Κρυψώνα



To μοιράστηκε μαζί μου σε ένα του σχόλιο ο dim_juanegro. Το βρήκα όμορφο να το μοιραστώ με όλους σας όπως και την μελωδία του. Τον ευχαριστώ!



Έχω κρατήσει μια κρυψώνα μυστική
ένα άδειο σπίτι βυθισμένο στην σιωπή
που μπαίνει ο αέρας σαν ανάσα-ουρλιαχτό
και όταν βγαίνει είναι αθάνατο νερό

έχω κρατήσει μια κρυψώνα σκοτεινή
έναν απύθμενο ουρανό σε μια αστραπή
φωτίζει βλέμματα ταράζει τις ψυχές
και όταν σβήνει κάνει αύριο το χθες

έχω κρατήσει μια κρυψώνα ενεργή
ένα ηφαίστειο που σπέρνει με βροχή
και κάνει στόματα να ανοίγουν για να πιουν
το πεταχτό φιλί ζωής που επιθυμούν

θέλω να μπω στον κόσμο σου απόψε
και να κρυφτώ…
λάτρεψε, ράψε, κόψε

θέλω να βγω στον κόσμο σου απόψε
και να κρυφτώ…
λάτρεψε, ράψε, κόψε...


7 comments:

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Υπέροχο... να βρίσκαμε κι εμείς μια τέτοια κρυψώνα
να κρατήσουμε μυστική.

dim juanegro είπε...

δεν ξέρω τι να πω...
με άφησες χωρίς αυδό και χωρίς γέφυρες...

Σε ευχαριστώ.

Καλό ενεργό κρυφτό σου εύχομαι... :)

SummerDream είπε...

@ Σουζάνα Χατζηνικολάου
Όλοι μας κρύβουμε μια κρυψώνα. Κάπου σε μια γωνιά του μυαλού μας ή κάπου σε μια άκρη της καρδιάς μας. Πάντα εκεί είναι να μας περιμένει!


dim_juanegro
Κρύβομαι! Όμως χθες έπιασα τον εαυτό μου να αναρωτιέται "αν τελικά με βρουν, τι γίνεται;".

George είπε...

Να κρυφτώ στον κόσμο σου απόψε.
Γιατί είσαι η δική μου παιδική κρυψώνα που ποτέ κανείς δε θα με βρει και θα αισθάνομαι ασφάλεια σιγουριά και προστατευμένος από τον κόσμο.
Μου άρεσε και ξέρεις κάτι δεν θα ακούσω τίποτα άλλο σήμερα θα κοιμηθώ με αυτό τον ήχο και τις σκέψεις.
Καλό βράδυ.

SummerDream είπε...

George
Άσε τον ήχο να σε νανουρίσει γλυκά και παίξε κρυφτό με το πιο γλυκό σου όνειρο!

Καλό ξημέρωμα.

Μαργαρίτα είπε...

:) Καλησπέρα γλυκιά πέρασα να σου αφήσω, κι ένα φιλί :) ***

SummerDream είπε...

Μαργαρίτα
:)********** Καλό βράδυ!