Φύλακας άγγελος


E-mail που έλαβα πρόσφατα:


Ποτέ δεν ξέρεις πότε είναι κοντά σου ο Φύλακας άγγελός σου, γι' αυτό πρέπει να δοκιμάζεις. 


Αναρωτιέμαι πόσοι διαβάζουν στ' αλήθεια τα μηνύματά τους. Η ανταπόκρισή σου θα έχει ενδιαφέρον, γι' αυτό δώσε προσοχή σε ότι θα διαβάσεις. Όταν θα έχεις τελειώσει, θα ξέρεις το λόγο που σου στάλθηκε. 

Οι άνθρωποι έρχονται στη ζωή μας είτε για κάποιο λόγο, είτε για ορισμένο χρόνο, είτε για πάντα. Όταν ξέρεις αυτό, ξέρεις και τι να κάνεις για τον κάθε άνθρωπο. 

Όταν κάποιος είναι στη ζωή μας για κάποιο λόγο, συνήθως απαντά σε μία ανάγκη μας που με κάποιο τρόπο έχουμε εκφράσει. Έχει έρθει για να μας βοηθήσει σε μια δυσκολία, να παρέχει καθοδήγηση ή υποστήριξη, για να μας συνδράμει φυσικά, συναισθηματικά ή πνευματικά. Μοιάζει θεόσταλτος και είναι. Είναι εκεί για το λόγο ακριβώς που τον χρειαζόμασταν.. 
Μετά, χωρίς να κάνουμε κάτι λάθος και ίσως ακόμα σε μια άβολη στιγμή και παρ' ότι μπορεί να πληγωθούμε, η σχέση θα τελειώσει. Κάποιος από τους δύο θα πει ή θα κάνει κάτι που θα βάλει τέλος. 
Μπορεί ο άνθρωπος αυτός να πεθάνει. 
Μπορεί απλώς να φύγει μακριά μας. 
Κάποιες φορές, μπορεί να ενεργήσει με τέτοιον τρόπο που να μας αναγκάσει να πάρουμε θέση. 
Αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι, η ανάγκη μας βρήκε ανταπόκριση, η επιθυμία μας εκπληρώθηκε, οπότε η δουλειά του ανθρώπου αυτού τελείωσε. Η προσευχή μας πήρε απάντηση και είναι ώρα να προχωρήσουμε. 

Όταν κάποιος είναι στη ζωή μας για ορισμένο χρόνο, αυτό σημαίνει ότι ήρθε η ώρα να ωριμάσουμε, να μοιραστούμε και να μάθουμε. 
Μπορεί να μας φέρει μια ειρηνική εμπειρία, ή να μας κάνει να γελάμε. 
Θα μας μάθει να κάνουμε κάτι που δεν κάναμε ως τώρα και πάντως η παρουσία του θα μας δώσει μεγάλη χαρά. 
Παρ' ότι μπήκε στη ζωή μας για ορισμένο χρόνο, το έργο του ήταν σπουδαίο. 

Όταν κάποιος είναι στη ζωή μας για πάντα, μας διδάσκει μαθήματα ζωής. Θα μας διδάξει αυτά, πάνω στα οποία πρέπει να χτίσουμε στέρεα συναισθηματικά θεμέλια. 
Η δουλειά μας είναι να δεχτούμε το μάθημα, να αγαπήσουμε τον άνθρωπο αυτό και να εφαρμόσουμε όσα μάθαμε στη σχέση μας μαζί του, σε όλες τις σχέσεις και όλα τα πεδία της ζωής μας. 

Λένε ότι, η αγάπη είναι τυφλή, αλλά η φιλία διαισθητική. 

Είτε είναι για κάποιο λόγο, είτε για κάποιο χρόνο, είτε για μια ζωή, σ' ευχαριστώ που μου έδωσες την ευκαιρία αυτής της εμπειρίας. 
Σ' ευχαριστώ που είσαι μέρος της ζωής μου. 


Στείλε αυτό το κείμενο σε όλους σου τους φίλους, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που το έστειλε σ' εσένα. 

Αν δεν πάρεις καμία απάντηση, θα πρέπει να δουλέψεις πάνω στις σχέσεις σου με τους ανθρώπους. 
Αν πάρεις 2 απαντήσεις, ίσως θα πρέπει να στραφείς περισσότερο προς τα έξω. 
Αν πάρεις 4 απαντήσεις, έχεις διαλέξει καλά τους φίλους σου. 
Αν πάρεις 6 απαντήσεις, έχεις καταφέρει να είσαι πολύ αγαπητός. 
Αν πάρεις 8 απαντήσεις, οι άλλοι σε βλέπουν θαυμάσιο (και ίσως γι' αυτό είσαι στη λίστα μου). 


ΦΥΛΑΚΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ 

Προώθησε το μήνυμα την ίδια ώρα που το έλαβες, σε όσο περισσότερους φίλους μπορείς. Μπορεί να φαίνεται παράξενο, αλλά αυτή είναι η σωστή ώρα για σένα. 
Εμείς πιστεύουμε ότι κάτι πρόκειται να συμβεί. 
Οι άγγελοι υπάρχουν, αλλά μερικές φορές δεν έχουν φτερά κι έτσι τους ονομάζουμε φίλους. Είσαι ένας από αυτούς. 
Κάτι υπέροχο θα συμβεί σ' εσένα και τους φίλους σου, όταν μοιραστείτε αυτό το κείμενο. Αύριο, κάποιος θα σου πει κάτι που περίμενες καιρό για να ακούσεις.




Δεν χρειάζεται να προωθήσω το μήνυμα, γιατί πολύ απλά ξέρω πότε είναι η σωστή ώρα. Και έρχεται έτσι ξαφνικά. Και δεν χρειάζεται να περιμένω το αύριο για να ακούσω κάτι που περιμένω καιρό, γιατί απλά ξέρω και το'χω ακούσει αμέτρητες φορές. Ξέρω ποιός είνα ο φύλακας άγγελος μου. Μου το αποδεικνύει με την παρουσία του, με το χαμόγελό του, με την αγγαλιά του, με ένα τρυφερό φιλί στο μέτωπο. Και πόσο πιο ιδανική απάντηση να δώσω όταν υπάρχει ένα τραγούδι που τα λέει όλα:



Όταν θα νιώθεις μοναξιά 
όταν το σπίτι θα 'ναι άδειο 
θα 'χεις εμένα συντροφιά 
και θα σου δίνω εγώ κουράγιο 

Όταν μαυρίζει ο ουρανός 
όταν παγώνει η αγκαλιά σου 
κι όταν σε πνίγει ένας λυγμός 
εγώ θα έρχομαι κοντά σου 

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά 
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ 
μπορεί να ζούμε χωριστά 
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη 

Να 'σαι κορίτσι μου καλά 
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου 
θα είμαι κάπου εκεί κοντά 
ο φύλακας ο άγγελός σου 

Αν σου ραγίζει την καρδιά 
κι αν μόνη θέλει να σ' αφήσει 
πες του πως κάποιος μια φορά 
αληθινά σ' είχε αγαπήσει 

Μονάχα εσύ να 'σαι καλά 
μη δω στα μάτια σου ούτε δάκρυ 
μπορεί να ζούμε χωριστά 
μα τότε ζήσαμε μια αγάπη 

Να 'σαι κορίτσι μου καλά 
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου 
θα είμαι κάπου εκεί κοντά 
ο φύλακας ο άγγελός σου



14 comments:

Μαργαρίτα είπε...

Υπέροχο κείμενο!!!
Σ' ευχαριστώ για το μοίρασμα!!

Φιλιά καλησπέρας ***

Υ.Γ. καθένας από μας είναι ένας
άγγελος αλλά μόνο με ένα φτερό,
δεν μπορούμε λοιπόν να πετάξουμε
παρα μόνο αν αγκαλιάσουμε ο ένας
τον άλλο!!!

SummerDream είπε...

Μια αγγαλιά = δυο φτερά, για να πετάξουμε ελεύθεροι, όταν η σκέψη βαραίνει κι η ψυχή κουράζεται.

Σουζάνα Xατζηνικολάου είπε...

Καλησπέρα.
Δε μπορείς να φανταστείς πόσο με συγκίνησε αυτή σου η ανάρτηση. Και πόσο μέσα έχει πέσει σε ό,τι αφορά εμένα. Υπήρξε άνθρωπος στη ζωή μου για πολύ λίγο, κι ύστερα χάθηκε απότομα από τροχαίο. Και ξέρω ότι ήρθε κοντά μου για κάποιο λόγο.
Καμιά φορά δεν καταλαβαίνουμε τα αυτονόητα παρά μόνο όταν τελειώσουν.

SummerDream είπε...

Όπως και να'χει όμως πάντα στέκει λίγο πιο κει για να σε βοηθήσει όποτε χρειαστεί. Να'ρθει στον ύπνο σου και να σου χαμογελάσει και να σου δείξει τι είναι σωστό. Όσο παραμένει στην καρδιά σου, θα είναι για πάντα ο φύλακας άγγελος σου.

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πέρασα για μια καλημέρα και καλή εβδομάδα. Πολύ ωραίο το κείμενο. Να είσαι καλά. Πες μου κάτι πως κάνεις scroll προς τα πάνω ένα κείμενο; Όπως στην ανάρτηση για τον Αλέξη.

SummerDream είπε...

Καλημέρα "κηπουρέ", ευχαριστώ που πέρασες! Ελπίζω να το έλαβες το mail μου!

I_love_the_smile_on_your_face είπε...

Πέρασα να ευχηθώ Καλές Γιορτές!

Με αγάπη ειρήνη υγεία και χαρά

Καληνύχτα :)

SummerDream είπε...

Επίσης κι ότι επιθυμείς!

Shadowface είπε...

Συμφωνώ όμως όχι απόλυτα, πιστεύω ότι καθένας έχει φύλακα άγγελο, αλλά ποτέ δεν είναι αυτός που φαντάσεσαι...

SummerDream είπε...

Ναι έχεις δίκιο. Υπάρχει κι αυτή η εκδοχή και είναι η πιο συνήθης. Έτσι μου συνέβη κι εμένα: η στήριξη ήρθε από κει που δεν το περίμενα κι ούτε καν φανταζόμουν! Ευτυχώς δεν με έχει εγκαταλείψει από τότε!

jacki είπε...

Μου το είχαν στείλει αυτό το mail και το είχα διαβάσει.. Αλλά αυτά τα μετά αν δεν τα στείλεις θα πεθάνεις και θα βγάλεις καρκίνο .. ουφ. Υπερβολές. Είναι τα λεγόμενα spam μηνύματα και κάποιοι πλουτίζουν με αυτό.
Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΕΥΧΕς!!!!
ΚΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕς ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!!
ΕΓΩ ΕΧΩ ΦΥΛΑΚΑ ΑΓΓΕΛΟ ΑΝΤΡΑ!!!ΑΠΟ ΦΙΛΕς ΟΜΩς ΕΛΑΧΙΣΤΕς ΔΥΣΤΥΧΩΣ!!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙς ΟΜΟΡΦΑ!!!

SummerDream είπε...

@Jacki
Ναι από τέτοια... σαν τα διαφημιστικά που πετάνε στην πόρτα μας. Το συγκεκριμένο ήταν το μοναδικό που δεν διέγραψα και το κράτησα. Δεν το προώθησα, γιατί το θεωρώ μεγάλη ανοησία να ενοχλώ γνωστούς και φίλους με τέτοια μεϊλς. Το κράτησα μόνο γι'αυτά που σημειώνει σαν θέμα! Καλημέρα κι από εμένα!

@ Παπαρούνα
Καλημέρα γλυκιά μου Παπαρούνα κι εσύ να'χεις καλές γιορτές! Ξέρεις συνήθως ο φύλακας άγγελος δεν βρίσκεται σε αυτούς που ξέρουμε, ίσως να είναι κι ένα υποδιέστερο πρόσωπο που δεν θα δίναμε ποτέ σημασία! Εσύ όμως φαντάζομαι τον έχεις πάντα δίπλα σου και σε 24ωρη βάση! ;)

Ανώνυμος είπε...

ton gnwrisa k exei ginei filos mou.den einai makrya mas einai dipla mas k mas koitazei siwphlos.ta gegonota ton prodidoun oti vrisketai dipla mas.zhta kati k tha to pareis...tha sto dwsei aploxera.xristoforos.