Εσύ ... θυμάσαι ;



Έχουν περάσει ΄μέρες από εκείνη τη στιγμή που φώλιασε μέσα μου εκείνο το γαμημένο κωλόσυναίσθημα γι΄ άλλη μια φορά . Είχα τόσο πολύ καιρό να το νιώσω που ήθελα να πιστεύω ό,τι είχε τελειώσει αυτό το μαρτύριο πια ... Μα , έτσι ξαφνικά ήρθε και τρύπωσε πάλι εκεί μέσα , έτσι ύπουλα και επώδυνα . Πιο επώδυνα από κάθε άλλη φορά χωρίς να ξέρω το γιατί ...

Ο κόμπος στον λαιμό μου , με έσφιγγε ολοένα και περισσότερο και ο πόνος παρέα με την θλίψη με κρατούσαν από τα χέρια σαν αλυσίδες λες και φοβόντουσταν μη τους φύγω , μη χαθώ ... Ήταν απόγευμα κι εγώ μόλις είχα καθίσει μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή όταν ήρθε δίχως να γνωρίζω το πως και το γιατί στο μυαλό μου η εικόνα εμάς των δυο μαζί στις πρώτες και τελευταίες μας διακοπές . Θυμάσαι ;




Κάντε κλικ στον τίτλο της δημοσίευσης και διαβάστε ολόκληρο το κείμενο.

3 comments:

Ανώνυμος είπε...

Προσπάθησα να διαβάσω κάποιες από τις αναρτήσεις σου , όμως , για να είμαι ειλικρινής δεν συνέχισα καν ... Νοιώθω , πως εάν το κάνω θα μπώ μέσα σ΄ αυτή την ιστορία και θα νοιώσω έστω και στο περίπου ό,τι εσύ και θα πονέσω ... Θα το κάνω , γιατί το θέλω όμως όχι αυτή τη στιγμή ... Το κρασί , με έχει ζαλίσει ... Θα μου πείς : Τέτοια , ώρα ; Ποτέ , δεν είναι νωρίς ή αργά για λίγο καλό κρασί θα σου πω ... Πάει , με τα πισογυρίσματα στο παρελθόν και τις βόλτες στο άγνωστο μέλλον ... Να μου είσαι καλά και να προσέχεις πολύ ... Σε φιλώ !!! FALLEN ANGEL .

SummerDream είπε...

Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα... Όποτε έχεις την διάθεση μπορείς να διαβάσεις και τα υπόλοιπα κεφάλαια. Κάποιοι που την διάβασαν "μπήκαν" σε αυτή και ανακάλυψαν μέρος του εαυτού τους. Ίσως επειδή τα συναισθήματα, ήταν παρόμοια σε δικές τους παρόμοιες καταστάσεις. Εμένα όμως όλη αυτή η ιστορία, με σημάδεψε κάπως. Όμως όσο κι αν πόνεσα τελικά άξιζε. Βλέπεις καμιά φορά τα πράγματα εξελίσσονται γοργά κι όμορφα κι ας μην είναι όπως τα ονειρεύεσαι.

Να'χεις ένα καλό απόγευμα και πιες κι ένα καφεδάκι ώρα που είναι! :D

lakis είπε...

Το διάβασα ήδη το κείμενο. Εξαιρετικό. Όποτε αποφασίζει να αναρτήσει κάτι η συγγραφέας προτού καν το διαβάσω είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για κάτι ξεχωριστό. Μέρα καλή